søndag 28. juni 2009

Dagen i dag....











Da er denne helgen over og....Phu sier jeg bare det er varmt men klager ikke...Vi tok sykkelturen til Mønevann..5.5 km fra hovedveien, hakke syklet denne veien siden 7 kl ..Må si jeg er imponert over min kjære fia da...men nå fikk hun jammen syklet av deg litt...det ble jo like langt tilbake...totalt syklet over kant av en mil ikke værst for en 7 åring..Mini satt jo staselig i sin sykkelvogn... (som far slepte)
Vi fikk fisket... ikke noe som biter i denne varmen ,men mini fikk luftet fiskestangen og denne rare marken da...den var jo like morsom!!! Det ble en dupp på ungene, for mor /far er noen pyser...ja jeg angret der og da..for hue mitt kokte!! Fin tur hjem med god blomstereng lukt...og litt sjarmerende hompete vei...ja det er det!!! Det ble lett middag i dag da...og jordbær og is hjemme..med ennå mere bading. Å nå tror jeg jammen mini har sovnet endelig...han duppet av på turen i dag og da blir alt på kvelden tull...big time!!! En frisk dusj skal til nå og senga....
Mmmmm farge har jeg jammen fått litt av og..ME LIKE!!!!

2 kommentarer:

  1. Så ut som om dere har hatt en toppen dag!!! Flotte og herlige sommerbilder!

    SvarSlett
  2. Fine bilder! Så flinke dere er som kommer dere ut og finner på ting i denne varmen. Synes liksom livet inne er helt ok akkurat nå jeg;) Håper du får en fin-fin uke! klem

    SvarSlett