tirsdag 20. oktober 2009

Vi er i gang.....


Vi er i gang her...Mandag er den store sporte dagen for ungene, da er det liksom phu fra jobb og videre...!!!
I dag har fia med en lekegruppe med hjem etter skolen på mari kart spill og vafel spising...(ja jeg veit jeg spolerer middagen dems....)Høyt volum og ivrig spilling..hi hi dem er så søte!!! De er klart at gutta synes fia hadde litt lite gutte leker...og mini sine leker var litt boring..
Endelig har mitt kamera kommet tilbake fra "kameradoktorn" som mini kalte det....så da kan vi knipse igjen...
Ellers så har jeg fått vinter utstyret til ungene i orden, dress til mini dette året ble Reflex..føler at jeg litt spent på om jeg liker kvaliteten...eneste forskjell ifølge dama i butikken var vannsøylen,( tar til seg litt mer vann...) cerrox og votter er i box...
Så nå kan det bare lave ned...hi hi..fyldt opp med lys til inne mys har jeg ..Nå skal jeg spille litt med disse gode ungene..
Så er det trening på mor ...Afrodans det er så artig at det nesten ikke er trening..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar