tirsdag 22. desember 2009

Det nærmer seg...


22 desember.
Det er snart kvelden før kvelden og den kvelden gleeeeder jeg meg til...
Unger som legger seg spente , og er litt urolig over at nissen skal inn til oss å fylle stømpene...
Jeg vasker over stue gulvene med grønnsåpe så lukten er der liksom(selv om jeg har vasket de utallige ganger for å være"ferdig " til jul)
I år tenner jeg lyset fra Yankee candel med nydelig jule duft!!
Jeg er like spent som ungene det er ikke til å legge skjul på!
Gla for å kunne gi noen en gave , også skal hele næmeste familie feire jul sammen hos min mamma & pappa, min niese første jul og det gleder jeg meg til!!! Masse å glede seg over, men midt oppi dette tenker jeg på de som sliter og ikke har det så godt og kjenner at jeg får litt dårlig samvittighet over alt....
Så jeg oppfordere alle mine blogge venner om å gå inn på HER for å være et medmenneske i jule tiden ,man skal jo være det hele året siden det er jule blir alt så nært, det gjør godt i sjelen rett og slett!
En "dråpe" her og der blir til et stort hav av glede!!
God jule alle sammen

2 kommentarer:

  1. grønnsåpe og salmiakk, det er duften av jul....

    - anja

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fantastisk jul, noe jeg tror du kommer til å få - jeg kjenner jeg er veldig spent på reaksjonen på enkelte gaver i år. Det er så gøy når man klarer å finne gaver som virkelig stemmer til mottageren ;o)

    SvarSlett