onsdag 14. april 2010

Slokke brann...


Ja det brant veldig..... gavekortet jeg fikk i bursdage min...
Så det ble shoppe tur med frufjeldhammer på Living og brannen ble slukket..
Det er er alltid artig shopping med denne frua, og hun har jo øye for detaljer ut av en annen verden.....
Jeg "ser" liksom ikke det hun ser...men jeg prøver da!
Hun var vel den som digget denne kassen mest og synes den passet knall her hjemme...
Å jammen fikk hun rett denne gangen og...Takk L!
Det ble noen nye puter og lykter noen til å ha ute en sen sommerkveld ....
Jeg har nå(ja det er noen timer siden..)vært på en mini shoppingtur med min datter...
Sønn og mann dro for kjøpe ny sykkel til han, sånn ontli` sykkel...
Han synes den var litt skummel å teste ut , så var mest ivrig å se på den.
Så søt der han sto...
Fia og jeg fikk fixet div ting..
Ny jakke og sko til fia..
gummistøvler til mini og fant noen tøffe joggesko på salg før pris 399, nå 199 Me Like!!
Han fikk også noen røffe t-shorter..
Fia var så god da, hun synes det var like gøy å shoppe til lillebror som til seg selv...
Nå sitter jeg oppe alt for sent igjen..fader altså ..
Jeg er så kveldsmenneske.
Vi følger min mormor til sin siste vile i morgen og det skal bli godt...
Det er godt hun slipper å lide noe lenger og hun har hatt en rikt liv, ble 91 år ..
Alle jente barnebarna skal være bårebærer, så jeg er litt spent på åssen det skal gå...
Alt blir veldig nært når man er der liksom...men jeg skal fixe det...
Alt for deg kjære mormor!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar