fredag 3. september 2010

Positiv

Oppover...
Formen har vært ganske så uggen en god stund nå,
så fikk tatt en real lege sjekk...
det innbar MANGE blodprøver...blei jo ikke mindere svimmel av den grunn!!
vitamin mangel og ekstremt lavt blodtrykk(jernmangel) og
mye mulig virus på balansenerven...ja ja kunnne sikkert vært verre..
Så nå har jeg tatt en ekstremt med ro noen uker...
ja for balansen har virkelig vært på "båttur" en stund..men
føler meg på opptur nå...føler kroppen lades i løpet av natta....
Så i dag tok jeg "tak" i hjemme her(meget behøvd)
også fikk bake ånden over meg...siden vi skal på mange håndball cuper framover
er det greit med diverse i frysen som skillingsboller, skolebrød og ostebriks, ost og skinke horn..
Så føler meg som et realt kjerring emne nå...
ja ja men stor koser meg når baksten blir bra!!
Fredags følelsen er her bigtime..
Fia skal til venninden med vannkopper på X-faktor besøk..
Skal kose oss i sofa kroken med popcorn..


MMM....kanskje slenge sammen en muffins røre og????
Minis favoritt..
Have a good one...

2 kommentarer:

  1. Jeg er en elendig bakemamma, men jeg kan alltids prøve å bli bedre der også. Først skal fryseren tømmes og "av-ises". Så lover jeg å bake litt. Jeg lover å PRØVE å bake litt. :)

    SvarSlett
  2. Virus på balansenerven er ingen spøk. Husker mamma hadde det en gang, hun var jammen ikke god ;) God bedring, og trøst deg med muffins!

    SvarSlett