fredag 10. desember 2010

JUL?? NÅ SNART?

Å jo da har nok fått fram julepynten..
Julefølelsen er meget fraværende og kjenner
at jammen går ann å gå inn i høytiden med
passe okei hvilepuls..
Nå skal jeg ha en koselig helg med familien min.
Vi skal feire min mor sin 60 års dag, og
vi har planer for henne hele dagen...hi hi
Så Fia og Mini skal til bestevennene på
overnatting...
Super takk til fam.Fjellhammer..

#Glede# seg fikk ny mening her i kveld...

Nå er jo jeg som sagt ganske avslappet ang pakke innkjøp..(kremt)
for jeg kommer jo alltid i boks med alt med eller uten stress..
4 gaver i boks..
Faktisk tror jeg at jeg er ferdig i løpet av helga...
(les:viss jeg klarer å holde meg til min meget velskrevet juleliste)...
Nå gløgg..
får jobbe litt på denna julefølelsen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar