onsdag 26. oktober 2011

En ny en...

En rolig morgen








Storesøster er sent på skolen..




flinke Fia!!




Vi koser oss med te og feskt brød..




Min aller første Pukka te...




å kan med sikkerhet si at denne hverfall er en favoritt...




ja så har jeg ikke testet så mange, men




det endrer seg nå som jeg fikk mange forskjellige i min goodi bagg




fra Lifestyleblogs event på Kappahl..




Det er artig når venninden har ryddet i skapet sitt...


Dette var hun lei hjemme hos seg og passet vist godt hjemme


hos meg...


Å det gjorde det!!




Hun har et eget"øye" for sånt...




Se her så skjønner dere hva jeg mener...












3 kommentarer:

  1. En rolig morgen høres fantastisk ut! Her sitter en trøtt Ashi på jobb, med traktekaffe i koppen. Kos deg masse, vennen! klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en deilig morgen :-) Vakker Green Gate kopp du har :-)....min favoritt :-)
    Ha en fortsatt god dag!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine en fantastisk dag! Blir'u med på kino du også, forresten?

    SvarSlett