mandag 6. februar 2012

Fabelaktig aften..2:2


THE BAG!!!



....tusen takk til alle sponsorer..




Her kan dere se alle bloggeinleggene til de som var der...


(Se nedre del av inlegg der)




Innholder:




Snøstorm ga kort
Kari Traa ga Singlet


Naturdiett ga smoothie


Pukka ga 4 varianter te
Kremmerhuset ga lyslykt


Rene Friis ga en hårspray
Kid ga en søt liten teboks


Palma ga en nydelig knagg


Carmex ga en leppepomade




Maybelline ga leppestift/ deo


Newby ga en eske med løs-te


Simple ga en pakke med wipes


John Frieda ga shampo&balsam


Fargerike ga magasiner + drops


Lilly's ga en prøve på vaskemiddel


Skeidar ga trehjerter og telysholdere
Vossatassar ga pannebånd og kortspill


Wik Walsøe la oppi en liten fløtemugge


Soon Secret Garden ga Taza sjokolade


Bonnier ga Boligpluss, Woman og Stella


Goodiebagene var gitt av House Of Oslo


Eva Solo ga en vannflaske, vase og teegg


Andrine & Marens landhandel ga washiteip
(Listen er lånt av Maia..)



Åsså se hva jeg vant...


å kan si det dufter nyyyydelig


Mannen digga lukten..








5 kommentarer:

  1. Heldiggriser!!! Jeg vil også ha, men jeg kommer meg aldri ut av huset på noe slikt uansett. Hehe, ha en knall uke!

    SvarSlett
  2. Hei frøken!

    Koselig å hilse på deg
    på lørdag! :)

    Heldige deg som vant fineste
    hårpleieproduktene... :)

    Klem

    -Ida-

    SvarSlett
  3. Heldige vi var :) Den sjokoladen syntes jeg var god :) Klem

    SvarSlett
  4. Åh det är så roligt med goodiebags. Och det var ju massor med fint:)

    SvarSlett