lørdag 4. februar 2012

Butterfly `s

Nå er det sommerfuglmage her..


Dette blir mitt 4 blogge treff...


så det er liksom ikke såå skummelt lenger..


men litt så!!


Åsså er det jo sammen med bestisen


Fru Fjeldhammer.


en tidlig morgen på oss i dag


store søs spiller håndballkamp og alle ble vekket


av klokka..




Da benytter jeg at dagen blir lang


men jaggu fikke jeg gjort mye..


så før kl var ni var alle gulv i huset rene..


"klapp på skuldern"..




Mount Everest ala kleshaug..


skal brettes og finne sine hyller..


mannen tror det magisk skjer av seg selv..


så da får jeg vel trylle litt..





Mine fine lys..


Takk Lin..



2 kommentarer:

  1. Du glemte overskrift igjen.... ;))

    Koselig stue du har! Her sitter vi fortsatt i tøfler og ser på livet. Ha en super lørdag!

    SvarSlett