mandag 30. april 2012

Ny epoke...



Nå er roen senket seg....å ja øra min sitter forsatt på.
Det er store forventninger som har vært i sving er i noen dager..
Da denne frøkna fyller år....dobbel tall og greier!!
Nå har da altså jeg vært mamma i ti år og synes vel egentlig de ti har gått alt for fort...
Lille nurker som kom natt til 1 mai, 23.38 !Ja ikke såå liten nurk da 4240gr og 53cm.
Alltid fri dagen etter er jo ganske grei og i dag ble dagen fri fra skole også da det var"innklemt! dag....

Hele familie klanen var her og feiret i går...
Å hun fikk så mye fint og er meget klar for kino date med bestisen
i ny outfit så klart...(fikk eget gavekort på kino...)
Ja for jeg tror interessen for jente dill dall kom ennå mer fram nå med  10 års tallet...sminke, hår(giiid det må jo fixes) og hva man har på seg til en vær tid...



Jentene var her i dag ..
pølser og brus...
(10 liter er borte)..
Godis og popcorn
Jente film...knis!!


Å kjære jenta mi!
Gratulerer med dagen!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! Denne dagen har jenta ventet på og jeg hørt om i lange tider ja... hihi!

    SvarSlett
  2. HUrra!

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    SvarSlett
  3. ååå vesla mi fyller 9 år hun i juli, men vi må feire det før vi reiser den 22 juni - så jeg vrir hodet om dagen på hvordan vi skal gjøre det - hun vil IKKE på kino - SKAL ha selskap her hjemme og JEG vil helst ikke ha overnattings gjester som i fjor, så vi får se hva vi gjør....
    Det morsomste/ mest frustrerende, med utviklingen er at hun nå vil ha t skjorter som gjør at hun har i allefall en skulder bar....

    SvarSlett