lørdag 22. september 2012

One shower a week...

Ukene flyr av gårde
 og jeg henger så vidt med..

Kjenner høsten setter inn med
 friske og klare morgener..

Rim og sol er jo vakkert!!

Noe annet som er vakkert er mine orkider
endelig har jeg klart å holde de i live mer enn et
par dager...å tipset er?
Stor vanner en gang i uka
(hver fredag)
 med varmt vann!! 

Så har altså gått bort fra et  eggeglass i uka 
til stor vanning...tenket det var jo litt
rart, men et tips på jo prøves
å når det kommer fra Blomster Finn
må det vel stemme litt??

Så nå får vi se hvor lenge de varer...


1 kommentar:

  1. Jeg dreper alt som kommer i jord og potte, så jeg har bestemt meg for å slutte og drepe. Derav kun snittblomster her i heimen *ler*

    Ønsker deg en fin ukesstart, søte!
    Her er det straks film og armkrok.

    klem

    SvarSlett