fredag 14. september 2012

Relax..

Nå kjenner jeg det skal bli spesielt godt med fredag..

Denne uken har vært litt  lang synes jeg..
Selv om ukene flyr er noen dager bare Veeeeldig seige!!

Vi har det jo bra da og koser oss max denne uken også..
er "hundevakt" for en nydelig voffs
å ungene er helt i ekstase
så lufting og kos går som en lek
men så er det jo bare for en uke..

Helgen står åpen for planer
vi skal nok få unna noen
To dos:....
mest har jeg lyst på en tur til
Stoff og Stil
..
Kjøpt med en røff kjole..
eller tunica på min lange kropp,
er liksom ikke så fan av såå korte kjoler.
den må sys litt til kan man si og jeg har en plan..
(litt stram over hoftepartiet)..
men den var såå billig  at den måtte bli med hjem!!

Er det bra meg eller har Vivikes fått utrolig mye
fint tøy i den siste...
er jeg som begynner på bli eldere
for dette var jo den "kjærring" butikken før eller?
Mamman min pleide jo å handle der når jeg var yngere?
Jo hun gjør jo det forsatt men ikke så mye ,
nå har liksom jeg tatt over den "rollen"...

Nå skal kaffe koppen nytes og  så få unna litt på jobben,
så hente de beste gutta på sfo!!
Min og frufjeldhammers mini..
Pannekake fredag..
med ....is?
Middag og dessert ..

1 kommentar:

  1. Det bildet du har her, det lastet jeg ned i min "inspirasjonsmappe" etter at jeg ble med på Bioquia sin Facebook (takket være deg).

    Ha en knallfin helg!

    SvarSlett