lørdag 29. september 2012

To do list....

Krydder...
 
Smart løsning jeg fant på denne siden..
får ikke sagt det mange nok ganger,
 men at denne siden har så mange artige
løsninger/ideer!!
 
 
Nå er det kosedagen #1
Mini og jeg våknet ganske tidlig
(ja etter min smak hverfall)
Våkne til sol hjelper på også!!
 
Så da skal jeg jammen få mest mulig ut av dagen.
Kl.07:50 var første klesmaskin satt på og
nå er jammen halve stuegulvet tatt med filla.
(bloggepause/m stor kopp kaffe)
 
Jeg har nemlig laget to do liste i dag..
blæ , den ble litt lang ... vi gyver på!!
 
Å når man driver sånn får man liksom så mange ideer på nye
ting man vil gjøre med heimen.
 
Gangen vår er et evig tema
får liksom ikke til dette med inredning der
Den er lang og smal med en trapp midt i som liksom
ødelegger...kjekt at den er der da?
 
Nå skal den få en makeover
får kontakte min evige inspirasjons guru
Fru Fjeldhammer...hører du??
 
Now back to work!!
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei, så stas at du er med på giveawayen min:)veldig hyggelig av deg at du linker:):) må ta en titt på den siden der, morsom oppbevaring av krydder:)

    ps!! lykke til med gangprosjektet ditt:)

    Klem Kine

    SvarSlett
  2. Hei *smiler*
    Todolister er pyton men akk så nødvendig! urter er pyton, de dør i det de kommer over dørterskelen her *ler*

    Takk for alle fine og gode kommentarer du legger igjen til stadighet, søte!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett