søndag 28. juni 2009

Dagen i går gikk jammen i ett....En litt sein morgen på oss da mini ikke sovnet før 23(grunnet soving på dagen) så kom vi oss avgårde til frisøren..gutta i familien her var veldig på overtid med sommer klippen...Det gikk sånn passe bra med mini som er livredd frisøren, og egentlig ikke var i rette humøret denne dagen, men med litt frivillig/tvang så ble håret borte...og da var han så fornøyd med håret ..så stolt ..ha ha han er rar ...

Fia og jeg ble deretter kjørt ned til byen for å møte min søster og mamma ...Vår årlige sommer shoppe dag....det kunne vært litt varmere da..dæææææ!!! men med masse drikke og noen kalde butikker så gikk det og..må si jeg digger sommer yret i byen..fortaus cafer og ute servering...det var liksom "syden" over det... Det ble sånn passe med shopping på oss...Sara klær på fia og en shorte på meg...mini fikk en ttrøye...


Her lunsjer vi på pastabaste i bogstaveien...mmm det var super god mat og bra sevice!!
Lille gull til min søster var jo med....6 uker gammel og super blid ...noen som sa jenteshopping????? skal tidlig krøkes vøttø....Å tante digger deg vennen!!!!

Fia og meg....
Nå er det sykkeltur og bade/fisketur på gang her.... Ha en fin solig dag!!!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar