onsdag 10. juni 2009



God morgen....dagen i dag byr på grått sky dekke og ganske så kaldt synes jeg da...burr..Jeg var oppe en sving i natt...(pgr mini sine x antall drømmehyl) og da viste gradestokken 3 grader...fy ikke noe fare for trope natter med det første nei....kjenner jeg vil ha super sommer NÅ!!! Godt jeg fikk kjøpt meg dette fine pleddet på kis i går...149 kr da gitt...me like!!!




Sommerfesten til mini i går var kjempe koselig ....Vi pakket picnik kurven med masse godt og syklet dit...stor stas for fia som har fått ny sykkel...mmm litt usikker ennå med dette å bremse og så mange gir da , men øvelse gjør mester så...Mini sitter så stolt i sin nye sykkelvogn.Det var jo så kjekt å frakte ting på og...rom bak i ryggen til div ting!!! Vel klovnen knut(eller hans makker knærten vist) kom på besøk og ungene hylte og lo...fikk hundeballong!!! Så var mini mer enn klar for å dra hjem ...han sovnet nesten stående..stakkar slitsomme dager siden han våkner så grytidlig.


Så i dag sov han så godt at jeg hadde ikke hjerte til å vekke ham, det blir frokost hjemme med mamsen og så sykler vi bort til bhg og jeg skal til legekontoret , så tar jeg en tantevisit og tror jeg til lille Tuva!!!




1 kommentar:

  1. Ja fy nu är det KALLT *brrr*

    Så ni har dröm hyl ni också!!? Jag vet inte hur många gånger ho vaknar & drömmer varje natt & värst är det natten efter bhg dag. -Tobias tog min lue "HYL" -Nei nei nei, jag vill inte -Krokodilen bet mig i örat osv osv

    Så flott att du hade bruk för mitt tips ;D Tycker den är jätte bra solkremen & spec pga eksemet.
    Jag bruker väldigt lite såpe, men använder Estelle & Thild shower gel, vi får hoppas produkterna snart kommer till Norge för dom är så milda & goa. Baby oljan är UNDERBAR för eksem hud & för att inte tala om hud kremen!! Helt ekologiskt & utan parfym.

    Dr Greve skall testes absolut, Tack för tips!!

    Prinsessan har också Apolar som vi bruker där det blusser som värst. Men när vi har Estelle & Thild produkterna trenger vi nästan inte annat.

    Tycker Locobase är bra som underhåll av huden, har du testat den?

    Miljoner kramar & hoppas solen gör underverk på våra smås hudar. Mellan bror har ju äkta eksem samt två hud sjukdomar som gör att han producerar extra mycke horn hud, han blir alltid jätte fin av solen & salt vann. Detta såg jag även på prinsessan den helgen solen strålade nu sist & hon badade.

    SvarSlett