søndag 13. desember 2009

Når en peppekake baker.....

Her er det klart for peppekake baking og grøt kos, og helt sikkert gløgg !!!
Vi blir mange av stort og smått...
Jeg og mini venter veldig her...fia har sovet hos mormor i natt så hun blir plukket opp på veien av min søster, tror jammen mini synes det var en smule rart at hun ikke var hjemme i dag tidlig..Vi feiret min mor i går , bursdag 11 des og det ble servert deilig pinnekjøtt....mmmm som vi åt!!!
Nå skal jule musikken settes på....så den rette stemningen kommer!





Funderer på å lage pakke lapper av glansbilder og papp i år...og bruke grå papir til innpakking, for synes det er litt tøft!
Får se hva man rekker....har nemlig bestemt å IKKE stresse noe særlig i år, så har sagt nei til masse div ting,...og det kjennes veldig okei! Det kan bli for mye av det gode noen ganger og at man føler at det er et enda mas, så da blir jule kosen borte...
Nå skal : En stjerne skinner i natt...nytes
Ha en flott Lucia dag!!

3 kommentarer:

  1. Gråpapir og grovt tau eller rødt sløyfebånd er superstilig synes jeg. Men jeg har gjort det enda enklere, fikk damene i butikken til å pakke inn... synes forøvrig det er supersmart å roe ned i julen og senke kravene!

    SvarSlett
  2. nydelige pakkelapper altså!!

    førjulsklem Lillan

    SvarSlett
  3. Gråpapir kjører vi her også, stort sett. Med rødt bånd eller hyssing, litt pynt og gode ord.

    Vi har ganske like planer du og jeg. Roe ned og nyte dagene nå før jul. Får vi det helt til? Ikke jeg i hvertfall. Uansett hvor tidlig ute jeg er med planlegging, innkjøp osv. så løper tiden av gårde og alt føles som stress.

    Adventsklem ♥

    SvarSlett