søndag 3. januar 2010

Nye tider....

Ja det er nå nye tider....
Vi startet frisk i morgen...hi hi!
Her skal godis hylla tømmes og da ikke i våres mage(okei...litt i kveld da..)
Skal ikke ha noe liggende...for det er roten til ,ja denna "ringen" på magan som aldri forsvinner, men nå skal den bort...
Vi skal ikke kutte tvert for da ryker man ganske kjapt...men kun i helger og evt besøk!
Vi skal bli flinkere på oppskåret frukt og evt dip( kesam dip)...Ungene elsker det så har ingen unnskylding...for fia her tar heller frukt enn godis noen ganger...særlig viss det er jordbær!!
Så er det nyåpning på et flott og stort Sats senter her i morgen, jeg meldte meg inn i okt og har vært helt ok flink til nå på det gamle sentere.. ...?
Ja... kan bli flinkere, men er fornøyd med 2 - 3 ganger i uken...!!
2010 blir året tror jeg....

5 kommentarer:

  1. Så deilig ut med all den frukten. Skal prøve å bli flinkere her i huset også (igjen)
    Lykke til med treninga,er jo veldig deilig og få beveget seg litt

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen i de planene der... Vi starter i hvertfall med friskt mot ;-)

    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Frukt er så deilig. Jeg ser her hjemme så blir den oppskårede frukten spist først, deretter sjokoladen om jeg setter ut to skåler, så da burde man vel slutte og sette ut sjokoladen.) Nytt år nye muligheter :)

    SvarSlett
  4. Ser deilig ut med all den frukten:D Ses på på SATS imorgen? Afro kl 19:D Jeg er klar :d

    SvarSlett
  5. Godt å ha noen mål inn i det nye året, vil vel prøve her og - vi skal i allefall skjære DRASTISK ned på godterispisinga her.
    Bra det hverken er bursdager e.l på lang tid framover ;o)

    SvarSlett