tirsdag 30. mars 2010

Det smelter...

Nå har jeg turet rundt på nette etter vårsko
Mor i huset tenkte å gå for disse over..???
Da tror jeg jammen gubben og unger hadde trodde det hadde Tilta for hu mor...
Jeg er nemlig mer den comfort typen.
Jeg tittet mest etter noe til ungene.

Disse synes jeg hadde gjort seg til røffe olabukser på mini.

Sandaler med tupp synes jeg er kjekt...


Rosa....??
Til fia...og kanskje mamman



Ennå mer rosa....disse blir kanskje gaven til Fia som blir 8 år i april...
Reaksjonen var hverfall...:ÅÅÅÅ de var fine..

















Alle skoene er å finne på BRANDOS








1 kommentar:

  1. det er følelsen av vår det - og kjøpe og ta på nye sko!! anbefaler superfit joggeskoene. vi kjøpte de i høst, da med gore tex, genialt. har kjøpt nye i litt mer vårfarger nå igjen. ikke så aller verst pris heller :)
    god påske!

    SvarSlett