onsdag 29. august 2012

Mingel..

Denne kvelden gikk fort unna..
fikk ikke snakket med halvparten en gang..
men takk for hyggelig samvær.

Det ble vist frem diverse stilarter de går for
og hvordan de jobber...

Så ble det tapas
og cupcake ala Fabelaktig Maia

Gevinster var det også...

Å tror du ikke jeg vant....
Jo da!!!!!! 
Et fin lin nett..

Frufjeldhammer og jeg er snart kjent for våres
gledes hyl....
Ja for vi blir glade vi!!

Shopping ble det lite av...neste gang så,
men fikk en super fin goodibag og fin plakat av

Det var så koselig å se dere alle igjen..

Gleder meg til neste gang..


(noen bilder lånt av maia/fabelaktig)

4 kommentarer:

  1. Men du vinner da alltid? Gratulerer nok en gang, og fint å lese at du har det bra!

    SvarSlett
  2. Herlig å se deg igjen :)

    Her fant vi fram brekkjernet og rev litt vegg etter jobb. Jeg gleder meg til fabelaktighjemmet kommer på stell, nå er det bare gipsstøv og senga er i stua og kaos og atter kaos! Men det blir fint da... hihi!

    Fabelaktig kveld, søta!
    smil&klem

    SvarSlett
  3. Det er så herlig å ta en timeout innimellom og møte "likesinnede" - hi, hi :-) Og jeg må si at jeg var utrolig fornøyd med kvelden på lørdag. Så mange herlige damer og så mye latter og fjas - da MÅ jo bare kvelden bli bra! Hos meg ble det både skravling, spising OG shopping, driver med litt multitasking og det gikk veldig fint ;-)

    Ha en fin fredag - helg igjen jo - HURRA!!!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Å vinne er alltid stas! :)) Ha en super fin fredag og god helg! klem

    SvarSlett