mandag 24. desember 2012

Den beste jule stemningen...

Det er når små(?)føtter
lister seg ut av sengene..
ha han vært her?
Å ja det ha han med MASSE gotteri
sier minstemann her, å pakke i strømpa!!
Så kryper de inn til farmor som er på julebesøk og
jeg hører småprat og latter.
De går for å se juletv og jeg får strekke meg leenge!
 
Når jeg(endelig) står opp..
tar en kopp god kaffe og setter en kjapp
rundstykke deig, for ja den var kjapp
Se tips hos denne fine bloggen HER

Da etter en lang frokost...
eller lunsj!!
Så var det en god time ute i den
meget snøfyldte hagen vår.

Vi tok siste del på julekongen på tv
(via nettet)..
Spennede altså!

Nå skal snart finstasen
på og lillemann gleder seg til
første året med slips !!

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

 

1 kommentar:

  1. Altså, jeg vet ikke hvorfor, men kommentarene dine havner alltid i søppelposthaugen! Dumme bloggen!

    Håper dere har hatt en herlig jul og at vi ses snart igjen!!

    SvarSlett