torsdag 2. juli 2009

Bare en liten bris....


Vi vurdere sterkt å gå til innkjøp av....Aircondition!!!! Det er to små som plages varmen og natte søvnen har vel preget alle i hustanden her...Nå er det 26 varme i stua og full gjennomtrekk her, men lufta "står"stille...Jeg liker varmen jeg altså...men det er i syden da jeg kan slafen under en parasol og duppe meg hyppig,...slippe å drive div hussyssler og ikke minst bare bestille middagen!!!..Det MÅ det tas et sjau her med filla uansett vær snart...mm får vente til freddan!!!!
Denne fixe saken fant jeg på ELPRISE sine nett siden, men var bare å oppdrive i Trondheim., så det er vel flere på østlandet som er innhaver av en sånn i disse dager....Det er et super tilbud på MAXBO til lørdagen på en ...kostet da 2300 kr og har kostet det dobble ..Vi får se det er jo mye mulig det blir litt lettere vær til uka...men jeg vil ikke ha dager med regn ...da blir jeg sur!!!! God natt alle hot hot hote bloggere i natten!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar