lørdag 15. august 2009

KOSE MORGEN!!!

Sola skinner !!!!!Roper mini når han sto opp i dag....ee sier jeg hvor da?? Så glaner han ut av vinduet, du veit mamma den er der bak...bak hva da spørr jeg..Da ser han sånn litt oppgitt ut på meg at mamma da så mye du ikke skjønner liksom blikk..Skyene vel!!! ÅÅÅ ja sier jeg da!!! For ja her er det grått, rått og kaldt!!! Vi har daffet max i sofaen og daffer ennå, nå leker ungene faktisk ganske fint sammen(wow). Takker for tips ang flatt hår, tar en billig variant denne gangen og kjøper hår ruller på HM..så får jeg sånn "rulle" hode som min mormor gikk rundt med til tider..Rullet håret med sånn "vann" husker jeg...guud som det luktet frisør salong hjemme i stua da...ha ha minner!!!




Denne Holly gensern har jeg lenge hatt lyst på til mini...så nå som det var 50% var det ikke noe å tenke på...Kjøpt hos mini mikki...som skal ha skryt for super kjapp levering..Bestilt onsdag levert fredag...det kaller jeg super service!!! Takk!! De har fått inn masse fint!!! Nå skal gjengen kles på her..for den rolige leken er vist over....mini elsker å terge store søster om dagne og hun biter på vær gang....Tenkte å få lurt med meg familien hit i dag:




Trenger påfyll av dette og kubbe lys..


Så skal jeg titte litt på noen nyheter...denne falt jeg litt for og mini kjøkkene var jo bare så flott da..lurer på det blir en lekestue på landet med dette en gang...Fia begynner kanskje bli litt stor men til mitt lille tante barn kanskje!!

























Brrr det er faktisk hus kaldt her nå...satter på varme ovnen jeg altså..så da er vel sommern over for denne gang....


















1 kommentar:

  1. Hei'a!
    Skulle gjerne ha slått av en bittelitt lenger prat igår, men jeg var så sausa med allergi at jeg ikke engang kunne ta kaffe'n med mampap. Det bar rett hjem i seng proppet med allergimedisiner... Og jeg som hadde tenkt jeg skulle nyyyte lit alene-mamma-tid når snupsi var i fødselsdagsselskap. Dengang ei.
    Kanskje vi skulle ta et "kaffeslabberas" en dag - vi bloggejentene??? Blir du med?
    Ha en finfin dag i SOLA! *hurra*

    SvarSlett