lørdag 10. oktober 2009

Tidlig en lørdags morgen......sitter barne å glor på tegnefilm og mor...ja hun koser deg med div kaffe typer...( + blogger )er så glad i nespresso maskinen vår... Det blir litt små plukking av tøy som er brettet i hauger...som skal fordeles i div skap ,og sikkert en tøy haug som burde vært innom strykejernet men....

Vi driver å planlegger et lite prosjekt her hjemme...skal holde det hemmelig til vi er klare, men sikkert noen som gjetter det nå: disse "elementene" er med på prosjektet...(å tenk min idé som mannen var med på med en gang...her er vi faktisk utrolig enig...merkelig)



Leste på en blogg..men husker ikke hvem...at man fikk kjøpt maling som heter :Drivved
Noen som veit hvor man får kjøpt dette ??




To av denne typen kjøkken skap fra ikea.....



Så det blir en sving rundt i div butikker....!!.
Må jo også fortelle at min pc " døde" denne uken, det kom rare lyder og skjermen ble helt svart....Stein døøød....blæ!!! Mannen fixet og trikset, men det viste seg at feilen var ikke bare , bare å fixe...så vi sendte den inn på rep..med ikke så alt for store forventninger...Den begynte jo å bli "gammel", sånne varer har jo ikke allverdens leve tid.....
Så da jeg kom hjem fra jobb i går....sto det den ny pc(laptop) til meg !!!! Wow ble kjempe gla!!! tusen takk kjære..En comaq presario cq61..... Den er som en drøm...
Vi får ta tak i dagen her....God lørdag til dere!!!!

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg skikkelig spent på hva det er du skal igang med... ha en fin lørdag!!!

    SvarSlett
  2. ser ut som oppussing - spennende! wow for ny pc! grattis:)

    SvarSlett