lørdag 24. oktober 2009

Hot and Cold....
Sånn er ståa her..Fia har vært syk siden onsdag og i natt begynte jammen mini å.....Feber og vondt i kroppen, og ikke minst en stygg hoste på dem begge..De er varme og så fryser de..stakkar små, må skryte at de er flinke til å ta pinex og hostesaft, mini er ganske så vant med dette, men verre for fia å ta siden dette er andre gangen hun er syk i år for det er liksom mini som tar av seg den biten, men de merker at det funker...
Så i går ba begge om hostesaft...og is masse is, jeg har vel sagt en gang at med sår hals funker is, men det jo litt sannhet i det da..bacillene liker ikke kaldt , det er det mange gjør feil....drikker varmt med sår hals å bacillene koser seg.....
Jeg har jobbet litt overtid i dag , nå i disse tider på jobb er det kaos...
Far har holdt fortet og er nå ute å handler inn til de syke....ønsket var pølser til mat og ...mer saftis!!! Jeg skal benytte meg av tiden inne...og gå løst på skapet til fia, der er det MYE klær som har blitt for smått....Hvor finner dere fine olabukser til jente 7 år...og ikke si H&M den avd til den alder hun er i nå er.....ja hva skal jeg si...grusom!!!! Wow butikken er fias favoritt men synes det blir litt dyrt med alt der fra....jammen godt det er jul snart!!!!
Å jo grunnen til bilde over er at i morgen....da skal jeg finne fram denne filmen og kose meg med barna ...Digger Astrid Lindgren,men må se den på svensk altså ellers blir det feil liksom....
Ønsker alle fin fin lørdag...

4 kommentarer:

  1. God bedring til begge de små! Håper de raskt blir frsike. Klem IGi

    SvarSlett
  2. Uff stakkars de små! Masse god bedring. Jeg leste kommentaren din nettopp, morsomt at du kjenner Silje. Jeg har bare møtt henne et par ganger,men hun er virkelig super søt! Gleder meg til å hilse, hehe Målet med babysang er ikke at det nødvenigvis skal komme så mange, men at de som kommer har det hyggelig sammen.
    klem

    SvarSlett
  3. God bedring, håper du går klar da? Her er is løsning på det meste, brustne hjerter, lav selvtillit og kjedsomhet... hehe!

    SvarSlett
  4. Stakkars små syke ... kryss i taket, her holder vi oss foreløpig friske.

    Jeg fant en kul olabukse på Cubus til prinsessa. Og vår prinsesse er sær! Så det var nesten så jeg hoppet ut av mitt gode skinn da hun sier: denne var god, mamma! Trodde ørene mine skulle falle av. Det var en litt baggy modell. Enig med deg. Wow er kult, men blir dyrt i lengden. Snart jul, så det er bra.

    God bedring og fortsett med masse, masse saft is. Digg for sår hals!

    Klem

    SvarSlett