fredag 30. oktober 2009




Vi venter på vintern !!!

Synes det er litt fint med rim og litt frost, men bare litt altså!!! Godt å kose seg inne....Vi er på bedringen og jeg føler meg feber fri i dag, men rart med det at det liksom kommer på kvelden.....Mini er feberfri men har en stygg hoste, han er liksom frisk og vil til barnehagen å leke, men det passer dårlig i disse tider og han hoster så han nesten spyr....Nå har vi gått løs på kraftigere hostesaft så får se om det hjelper!!! Fia er frisk og rask igjen...


Nå føler jeg hjemme bærer preg av sykdom så skal prøve å svinge vaskefilla litt så vi får litt hyggelig fredags kveld...Det blir vel no godt å spise og popcorn som har blitt fast på fredager noe som ungene gleder seg til hele uke...Mamma, på fredag er det popcorn sini flere ganger i uka, ja vi må vente til freddan...!!!!


Å så må jeg jo bare si at min greengate samling vokste litt her om dagen, da en venninde av meg fant ut at hun skal samle på en annen type greengate...Vips så fikk jeg to kopper og tallerkner(for vi samlet på det samme)....og en kjempe fin tunika !!! Tusen takk du er jo bare for snill!!!! Lurer på om nissen må får et tips om deg fra meg....Hun har denne flotte bloggen HER!!!!

Å ja da var det den vaskefilla ja....

2 kommentarer:

  1. Innom for å ønske GOD HELG!!!

    klem fra Lillan:O)

    SvarSlett
  2. Det er så flott når man kan glede andre med hva man ikke trenger selv! Gratulerer med det nye, nyt det og vær takknemlig for at noen tenkte på akkurat deg!

    SvarSlett