tirsdag 26. januar 2010

Wow to me?

Tusen takk til Igis verden!!!




Med denne awarden følger en utfordring:
1. Kopier awarden på bloggen din.
2. Link til personen som gav deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere dom du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden.


7 interessante (?) fakta om Frk Fischer her:

1. Jeg er ...om så må si det selv et ganske positivt menneske..

2. Jeg har lett for å le....(noen ganger på feil sted..kremt)

3. Jeg elsker sommer kvelder...idyll

4. hHar vært norgesmester i freestyle/disko dans(det var før kneet svikta )
5. Jeg kan ikke stupe kråke....hi hi

6. Jeg har litt(?) rydde mani og liker system på ting..

7. Jeg er veldig(?) lei meg for at jeg ikke ble født 160 høy, for makan da hadde jeg gone wild i sko med HØY hæl!!!!
Jeg er nemlig 1.80 så sånt utgår..særlig med en mann som er 1.75!!

Jeg ser at denne awarden har gått litt rundt, så jeg sier bare :

Ta den med deg viss du ikke har fått den.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar