fredag 16. mars 2012

Da er man med...

Nå har jeg meldt meg på...

Jobben setter igang "trimme" aksjon..
Så nå blir det gåing til og fra jobb..med skrittteller!! Sammen er vi 5 stk i grupper som fighter litt mot hverandre, ja for litt sunn motivasjon er jo bare bra..skal slå en spes avd her på jobben som er litt ovenpå...hi h!!! Så får vi se om badevekta merker det og!!


Vi var på et meget hyggelig Hage event i regi av Skeidar alnabru...
Jeg og frufjeldhammer, knoll og tott får vi snart som kallenavn..
Det kommer mer...

4 kommentarer:

  1. Det er gøy med skritt-teller. Jeg festet den på trusa for skulle den vise mer korrekt, bare det at den datt i do når jeg dro på meg trusa igjen mens jeg dro ned. Så da ble det ikke noe mer skritt-teller

    SvarSlett
  2. Lykke til, deilig å komme seg litt ut i sola! God helg ønskes!

    SvarSlett
  3. Lykke til!
    Ønsker deg en kjempe fin helg
    klem

    SvarSlett
  4. Eller tuppen og lillemor... hihi!

    Fineste helgen ønskes deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.Smil og klem

    SvarSlett