torsdag 30. juli 2009

I en röd liten stuga.....

(bilde "lånt"fra google)

Vi har late dager hos farmor i sverige....Vi koser oss med god mat og små bil ture, for väret er litt sånn bob bob...Vi kom hit på mandag etter noen fine dager på Hvaler..så nå nyte vi de siste dagene av ferien....Å må si jeg gleder meg lite til hverdagen inntrer igjen , men det skal vel bli litt godt og. Fia begynner i 2kl og mini skal väre på samme avd i bhg ,men det komme nye barn og det blir jo litt spennende for han...Vi skulle jo bli törre i sommer men det ser ut til å ta litt lenger tid...ferien har liksom ikke passet helt til det med mye bil kjöring og div, men han går store deler av dagen uten og husker(??)noen ganger....ooooo nå må jeg tisse....veldig stolt da!!! Så det ble kjöpt inn mere truser...Lynet truser fra H&M ..Smukken og kosefilla....eee ekke helt klar selv jeg for aner en smule kraftig protest der ja...etter ferien, skal jo slappe av litt jeg og så er det viktig å ikke slutte med alt på en gange..er det ikke??? Nå skal vi ta litt tak í dagen her....Ha en fin dag!!!
Å jo....Regn bilde kan jeg ikke ta ären over nei...huff glemte helt å skrive at det er hentet fra google!!!

1 kommentar:

  1. Koselig blogg med koselig innlegg. Ligger noe til deg på bloggen min;o)

    klem

    SvarSlett