fredag 4. september 2009

Husmor trip!!!

God morgen....Nå føler jeg meg menneske igjen....en varm dusj og en god varm kaffelatte gjør underverker(pluss to pinex)!!

Driver å vurdere om jeg skal eller ikke dra på jente hytte turen jeg har blitt invitert på...reiser i dag til søndag..formen er jo litt sånn bob bob, men skulle virkelig trengt en "time out" fra alt hjemme og med det mener jeg klesvask, hus vask og div, ikke de hærlige ungene min og snille kjæresten...men ja dere mammar skjønner hva jeg mener....bare være meg!! Planen er kose tur med god mat og drikke , pluss at det er ei som har fylt rundt lag som vi skal overraske med aroma terapi og bursdagskrone...men viss det blir en svip tur på "byn" hvor går man ut i hønefoss da..noen som veit? Sist havnet vi på et litt for hipt sted..følte at det var overgrep å gå inn der sammen alle fjortisen med sitt falske id ...når du liksom ser en kjekk ung mann og tenker flott ungdom og han ugler deg ut som den ganle tanta på feil sted..ha ha vel vi lo mye av noen berter....

Nå lukter det jummi her..gubben lager eple pai...ja du leste riktig..gubben ja.. Han har fri i dag og litt fysen på eple pai etter han fikk det servert en dag her...Bilde og oppskrift kommer senere ..hi hi må jo smake først... Nå skal huset ruffes først og så.....ja jeg pakker til tur jeg!!!!

3 kommentarer:

  1. Du får kose deg masse på tur - det blir sikkert toppen!!!
    God helg!
    Og om gubben føler seg arbeidsledig - så er det bare å sende hen hit til oss. Vi kan godt tenke oss eplekake, vi... *fnis*
    Klem.

    SvarSlett
  2. selvsagt skal du reise, du trenger det og kommer tilbake fullproppet med energi!!!! god tur og smil tilbake til fjortisene og vær glad du ikke er dem!

    SvarSlett
  3. Det er så gøy å være på jentetur.Håper du koser deg og holder deg frisk.

    SvarSlett