tirsdag 15. september 2009

"Pc rydding" og ny heading!!!!

Se min fine head...min snille søster fixet en litt mer personlig front her!!! Takk kjære deg....så fin atte..

Vi skulle ha felles bilde dag ..finne bilder på pc`ene våres som skal til fremkalling, men meste av dagen gikk til min blogg og skravling, ikke minst kose med lille Tuva, go jenta til tante!!! Så nå skal jeg ta et tak her.....fy så masse bilder som bare kan slettes og flyttes på..litt av en jobb !!!


Det ble felles middag på oss(sis og mann)...Ris og kylling i panne(det vil si bacon , fløte og kylling i pannen med krydder) og kokt blomkål, broccoli...mmm veldig godt!!! Det er faktisk en god dag i dag så håper det ikke straffer seg i morgen...vil det skal gå rette veien nå.

En liten etterlysning!!!! Noen som skal selge et sånt stellebord? Ikea har sluttet med dette....Jeg veit at man får ta i noe liknende , men til en litt stiv pris synes jeg det er ikke til meg, men min søster..så ingen små på gang her nei.....

3 kommentarer:

  1. Ikke snakk om opprydning i digitale bilder da du! Jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg skal begynne jeg. Totalt kaos!

    Har du noen tips om inndeling, kataloger osv.

    Jeg tenkte først ulike tema, men så tenkte jeg at det beste er å bruke dato rett og slett. Tror det blir mest ryddig, men vet ikke altså. Du da?

    SvarSlett
  2. hei du! hyggelig å være tilbake her igjen, og fin ny oppdatert side hos deg.
    jeg vet at de har et lignende stellebord på Barnas hus (hadde iallefall det før) det er brio som har det. vi vurderte nemlig det når vi skulle ha stellebord, kan lukkes og er som et lite skap inni med masse hyller. tror det koster ca. 1000,-

    SvarSlett
  3. Hei igjen :)

    Veldig koselig blogg du har her, så kommer definitivt tilbake og "sniker" litt mere en dag jeg ikke skal opp tiiidlig dagen etter og har bedre tid :)
    Ha en fortsatt fin kveld, så blogges vi igjen snart :)

    Klem Hilde

    SvarSlett